Monday, 12 December 2011

Selamat Datang Ke Hobi Husni!

Assalamualaikum dan Selamat Datang Ke Hobi Husni! Di blog ini aku ingin berkongsi hobi aku dengan kome semue. Setiap orang mempunyai hobi masing-masing dan aku tidak terkecuali. Bagi aku hobi ini macam2, bukannye kumpul setem je ke mancing je ke. Boleh dikatekan ape saje yang kite buat di dalam hidup kite berulang-ulang tak kire setiap hari ke setiap minggu ke, semuenye hobi. Ini bermakne aku ade banyak hobi dan boleh dipecahkan kepada beberapa bahagian iaitu:-

1. Bolasepak/ sukan
Ape saje yang berkaitan bola atau sukan

2. Fotografi
Aku memang minat dan selalu ambik gambor

3. Kereta/ motor/ sukan bermotor
Yang ni aku memang minat tapi sekarang dah kurang

4. Makan
Semue orang suka makan kan, dan aku suke mencuba sesuatu makanan yang baru

5. Menonton wayang/ filem/ tv
Yang ini antara aktiviti wajib pada hari Rabu hehehe

6. Melancong
Yang ni paling kurang

Setakat ni inilah antara hobi aku yang dapat aku senaraikan. Mungkin sesetengah orang akan anggap kalau banyak macam ni bukan hobi namenye. Tapi rasenye takde pulak peraturan setiap orang satu hobi saje. Jadinye semue ni adalah hobi aku. Aku harap ape yang aku kongsikan di dalam blog ni dapat memberikan manfaat kepada kite semue. Salam...

Husni

2 comments:

  1. am so excited to follow the rest of this blog entries. really looking forward to getting to noe ur hobbies better. hehe anyway, i think we r sharing the same hobbies except for no 1 n 3. wee~~

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum wr.wb mohon maaf kepada teman teman jika postingan saya mengganggu anda namun apa yang saya tulis ini adalah kisah nyata dari saya dan kini saya sangat berterimah kasih banyak kepada Mbah Rawa Gumpala atas bantuan pesugihan putihnya tampa tumbal yang sebesar 15m kini kehidupa saya bersama keluarga sudah sangat jauh lebih baik dari sebelumnya,,saya sekaran bisa menjalanka usaha saya lagi seperti dahulu dan mudah mudahan usaha saya ini bisa sukses kembali dan bermanfaat juga bagi orang lain,,ini semua berkat bantuan Mbah Rawa Gumpala dan ucapa beliau tidak bisa diragukan lagi,bagi teman teman yang ingin dibantuh seperti saya dengan pesugihan putih bisa anda hubungi di no 085 316 106 111 jangan anda ragu untuk menghubuni beliau karna saya sudah membuktikannya sendiri,karna Mbah tidak sama seperti dukun yang lain yang menghabiskan uang saja dan tidak ada bukti sedankan kalau beliau semuanya terbukti nyata dan sangat dipercay,,ini unkapan kisah nyata dari saya pak Rudi di semarang.Untuk lebih lenkapnya silahkan buka blok Mbah di šŸ£PESUGIHAN PUTIH TANPA TUMBALšŸ£

    ReplyDelete